Scoala

Scopul blogului

Scopul acestui blog este de a fi un liant între părinţi şi şcoală, un instrument care să uşureze schimbul de informaţii referitoare la activitatea copiilor la clasă şi care să facă cunoscute strădaniile şi rezultatele noastre.

ORGANIZAŢIA SALVAŢI COPIII

sigur.info-internet mai sigur pentru copii

Școala de vară

       

NOI vara nu dormim, pentru că ... începe "ȘCOALA DE VARĂ"

       Începând de luni, 30.06.2014, pentru o perioadă de două săptămâni, un număr de 25 de stepistii de la clasele 0-4 din cadrul Școlii Gimnaziale Diaconu Coresi Fieni vor învăța lucruri noi și se vor distra intr-un cadru organizat.
       Zi de zi vor fi parcurse teme noi, atractive care îi vor face pe copii să se implice, să-și manifeste și să-și îmbogățească creativitatea. Jocul, spontaneitatea, sportul, inițiativa, poveștile, informațiile noi, toate se vor îmbina în încercarea de a crea pentru copii două săptămâni de neuitat.
          Zece cadre didactice se vor întrece pe ele însele, vor veni cu metode noi și cu o multitudine de noutăți și vor oferi copiilor clipe de care să-și aducă aminte cu plăcere.

          Prin urmare, le spunem TUTUROR :


NOI vara nu dormim, pentru că.......
                                     NOI vara INVĂȚĂM, VISĂM, NE RELAXĂM, NE JUCĂM ȘI EXPLORĂM.


          MULT SUCCES !


30.06.2014 - Noi vara nu dormim pentru că noi vara suntem toleranți!

Prima zi și prima temă propusă a fi parcursă, dezbătută, analizată și bineînțeles jucată :) s-a scurs cu rapiditate, lasând în urma ei amintirea unei activități bine făcute și bucuria copiilor care au învățat că lângă ei poate sta oricând o persoană diferită, cu idei și așteptări diferite și că nu putem ajunge la armonie decât fiind toleranți.







01.07.2014 - Noi vara nu dormim pentru că noi vara circulăm în siguranță !


O nouă temă atractivă pentru copii, desfășurată și cu participarea unui reprezentant al Poliției Orașului Fieni. Reguli de circulație, sfaturi, întrebări, glume, ppt-uri, totul a contribuit la completarea unei zile perfecte.









02.07.2014 - Noi vara nu dormim pentru că noi vara ne relaxăm prin sport !

Am sărit, ne-am întrecut în cadrul concursului de alergat în saci, ne-am jucat, am tras de frânghie, ne-am bucurat, am râs, într-un cuvânt ne-am simțit bine și am făcut mișcare, multă mișcare.....



















03.07.2014 - Noi vara nu dormim pentru că noi vara călătorim în lumea basmelor !

Astăzi ne-am hotărât să visăm și să zburăm pe aripile visului tocmai în Regatul Școlii de BASM.
Am poposit printre cărți, ne-am jucat și ne-am imaginat o mulțime de situatii inedite. Am fost zmei, zăne, feți frumoși, prințese și am explorat împreună cu doamnele coordonatoare lumea miraculoasă a poveștilor.






























04.07.2014 - Noi vara nu dormim pentru că noi vara reciclăm, recondiționăm, refolosim !

O nouă zi, o nouă provocare.... Protectia mediului, ecologie, reciclare, păna la urma....bun sinț. Astăzi am devenit meșteri dibaci și am confecționat din materiale reciclabile grozăvii minunate pentru folosința noastră școlara de zi cu zi.

S-a scurs o săptămâna din școala noastră de vară. Parcă prea repede. Doamnele s-au străduit, au colaborat si ne-au oferit subiecte și activități interesante. Au fost cinci zile foarte frumoase. Sperăm să urmeze încă cinci zile cel puțin la fel de frumoase.













07.07.2014 - Noi vara nu dormim pentru că noi vara devenim cercetași !

Ileana Cosânzeana alias Ileana Bocanciu, o veche cunoștință de-ale noastre și reprezentantă a Organizației Naționale "Cercetașii României" - Centrul Local "Naparis" a răspuns invitației doamnelor și a venit alături de noi să ne bucure cu activități specifice cercetașilor. Am salutat în spirit cercetășesc, am învățat să facem un nod la eșarfa purtată de cercetași, ne-am jucat învătând lucruri noi. Prietena noastră ne-a condus ca-ntr-o poveste în lumea Antarcticii, în lumea zăpezii și a pinguinilor, o lume pe care ea o cunoaște din experiență proprie, fiind singura fieneză care a reușit să ajungă în ținuturile Polului Sud.













08.07.2014 - ,,Noi vara spunem stop violentei''

 Această zi a început în curtea școlii cu un joc care a avut drept scop să ne capteze atenția și să ne introducă în subiectul pe care coordonatoarele noastre au considerat potrivit să-l cunoaștem. Apoi am mers în sala de clasă, unde am vizionat câteva filmulețe având ca temă violența și împreună am încercat să identificăm momentele, faptele, cuvintele, gesturile care pot constitui violență.











 

 

 

 



   
09.07.2014 - ,,Noi vara descoperim prietenia''

Astăzi am cântat, am desenat, am scris și mai ales am râs din toată inima. Activitatea a debutat cu o scurta povestioara despre prietenia dintre doi copii. Apoi am încercat să exemplificăm situații concrete în care putem dovedi prietenie față de cineva. Și bineînțeles că nu puteam trece mai departe fără să realizăm portretului prietenului ideal și să identificăm calitatile acestuia. Copacul prieteniei, ale cărui ramuri erau calitățile prietenului ideal, a închis acestă zi minunată. Aaa......era să uit.... s-au cântat o mulțime de cântece despre prietenie.

















10.07.2014 - Noi vara spunem DA sănătății

Astăzi doamnele s-au hotărât să ne învețe ce înseamnă igiena dentară, cum trebuie să avem un zâmbet frumos și cum trebuie să ne spălăm corect pe dințișori. Și pentru ca noi să pricem toate aceste lucruri mult mai ușor, ne-au bucurat cu haiosul personaj "Măseluță" și ne-au adus un invitat special, pe d-na dr. Geanina Bârză. Și deși ne-a cam fost frică, d-na doctor s-a purtat foarte frumos cu noi și a verificat dințișorii tuturor, dându-ne sfaturi și dojenindu-ne blând când a găsit vreo carie.
 La sfârșitul activității cu toții am primit din partea școlii câte o periuță de dinți.

















11.07.2014 -,,Noi vara exploram universul ''
Ultima zi din școala de vară, ultima zi din aventura noastră, din incursiunea noastră în lumea oferită nouă de doamnele învățătoare. Și nu puteam încheia mai frumos decât cu o ultimă călătorie prin univers, de la o planetă la alta ne-am lăsat imaginația să zboare cu viteza luminii și să descopere teritorii nemaiîntâlnite.




 

 






 
 

 


 
 
  



    Ne vedem anul viitor !!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu