Scoala

Scopul blogului

Scopul acestui blog este de a fi un liant între părinţi şi şcoală, un instrument care să uşureze schimbul de informaţii referitoare la activitatea copiilor la clasă şi care să facă cunoscute strădaniile şi rezultatele noastre.

ORGANIZAŢIA SALVAŢI COPIII

sigur.info-internet mai sigur pentru copii

Micii bucatari în Saptamana Altfel

08.04.2014

Astazi am fost in vizita la fabrica de paine din oras. Cu mic cu mare am sorbit cuvintele gazdei care ne-a explicat si ne-a aratat pe indelete cum se face painea si .......Doamne, ce bine mirosea.......am inghitit in sec de foarte multe ori pana am primit voie sa mancam din franzelele aburinde.

Apoi, ca niste harnicuti ce suntem, neuitand sa infulecam din covrigii primiti, ne-am hotarat sa punem si noi in practica ce am vazut, asa ca ne-am suflecat manecile si ne-am pus pe treaba, amestecand si framantand de zor coca lipicioasa. 


Nu va mai exista vreodata paine mai buna decat cea facuta de noi! 
Acesta este un ADEVAR pe care nu-l poate rasturna nimeni indiferent ce-ar zice.
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu